Klubbjackor
Sortiment
Webbshop
Skate Island
På bilderna ser ni vinnaren av U13 klassen i Elitserien säsongen 2009/10 Clara Zaring.
Dags för nya klubbjackor?
K-Skate kan nu  i samarbete med danska Sportwear4kids, erbjuda klubbjackor som är specialgjorda för konståkning i storlekar från 6 år (122 cm)  till large (178 cm). Jackorna är fodrade och sydda i ett stretchmaterial. De är insvängda och har den rätta längden så de ej täcker kjolarna. Priset är endast 395 kronor.

Antingen väljer ni någon av våra standardfärger, svart, vitt, cerisrosa, kornblå, limegrön och turkosblått eller så syr vi upp en egen kollektion åt er i en av våra 50 specialfärger. Väljer ni det förra alternativet så kan vi sköta hela administrationen och ni kan låter medlemmarna själva beställa av och betala direkt till oss.  Skall vi sy upp jackor i en färg som vi inte har i vårt sortiment krävs en samlad order om minst 40 jackor och minst 10per storlek .

Klubbnamnet kan ni antingen trycka eller brodera på ryggen. Vi erbjuder också anpassade stensatser för er som vill stryka på hotfix-stenar på ryggen. Tryck och broderi fixar ni enklast själva

Priset på jackorna är 395 kronor. För de klubbar som väljer att använda våra jackor som klubbjackor utgår en bonus om 10 procent på allt vad klubbens medlemmar handlar. Bonusen kan ni ta ut i valfria varor. På samlade beställningar om minst 15 000 kronor får ni ytterligare 10 procents bonus.  Det innebär att om ni lägger en samlad beställning på 40 jackor kan klubben efteråt plocka ut varor för minst 3 160 kronor.

Låter detta som något för er klubb så hör av er så skickar vi antingen över färgprover och klubbjackor för utprovning av storlekar eller också kommer till er klubb och anordnar samtidigt en försäljning av hela vårt sortiment.